Frisse blik op marketing

Door Annemarie op 2 mei 2017

Kansen zien en doorpakken

Dit is een publicatie in Zakenmagazine Regio Business van mei/juni 2017

Ik heb het leukste vak van de wereld. Waarom? Omdat ik er energie van krijg wanneer ik een klant écht kan helpen. Geen bullshit, zien waar behoeften en kansen liggen en dát waarmaken.

Wat maakt jouw bedrijf uniek? Hoe bereik je je doelgroep? En hoe zet je jezelf online in de markt? ‘Samen gaan we op zoek naar antwoorden. Met een team van ervaren specialisten proberen we jouw bedrijfsdoel waar te maken’, legt Manon van den Beuken, oprichtster van Vizien, uit. ‘Dit doen we met een frisse blik op jouw marketing. Jouw doel wordt ons gezamenlijke doel. Niet de tool, maar het doel staat centraal. Geen jarenlange contracten, maar flexibiliteit en maatwerk. Zo doen we dat bij Vizien.’

Een tikkeltje eigenwijs

Meten is weten binnen de marketingwereld. Manon: ‘Wij bieden meetbare resultaten die ook voor onze klanten inzichtelijk zijn. Om de klant te laten zien wat onze werkzaamheden daadwerkelijk opleveren en zo draagvlak te creëren. Transparant en eerlijk dus.’ Van het ontzorgen van midden- en kleinbedrijven tot het meedenken met de inhouse marketeers van de grotere spelers. ‘Onze persoonlijke aanpak, altijd actuele kennis, recht voor zijn raap en een tikkeltje eigenwijs, dát maakt Vizien uniek.’

Lees het artikel op Regio Business

Kopje koffie?

Een vrijblijvend gesprek tussen jou en ons.

Benieuwd wat Vizien voor jouw bedrijf kan betekenen? Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek tussen jou en ons. Onder het genot van een kopje koffie helpen we je graag met al je (online) marketingactiviteiten.

Glaasje wijn?

Een vrijblijvend gesprek tussen jou en ons.

Benieuwd wat Vizien voor jouw bedrijf kan betekenen? Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek tussen jou en ons. Onder het genot van een glaasje wijn helpen we je graag met al je (online) marketingactiviteiten.

Maak een afspraak