Een website die aansluit bij de wensen van de klant én de doelgroep. Clean & luxe.

eysing.com

De heren van Eysing hadden zelf een website gerealiseerd. Dit wilden ze graag op een professionelere manier aanpakken, maar ze zagen in dat ze dit beter konden uitbesteden. Dé ideale ingang voor ons dus. Via Merel van der Bijl werd er contact gelegd met de eigenaar van het bedrijf en zo geschiedde. De doelstelling? Een website waarmee ze een professioneel en luxe imago uitstralen, die clean is en veel witruimte bevat, zonder dat het saai wordt.  


    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/customer/www/vizien.nl/public_html/wp-content/themes/vizien v3.0/single-cases.php on line 28
Toegepaste diensten.

De uitdaging

Eysing verkoopt e-mopeds in het hogere segment. Van een traditioneel model tot een volledige custom-made e-moped. Alle modellen zijn volledig eigentijds, maar tegelijkertijd ook heel retro. Het doel van de website was vooral benadrukken wie Eysing is, wat de historie is en welke producten ze verkopen. Modern, luxe en stijlvol: dat moest de website zijn. Qua uitstraling hadden ze een mooi lijstje met websites zoals Bugatti, Porsche, Ferrari, etc. Een website dus waar beleving centraal staat.

De aanpak

De heren van Eysing hadden qua uitstraling al redelijk voor ogen hoe zij de website wilden. Enerzijds moest er nadruk liggen op de renders en het fotomateriaal en anderzijds moest de website vooral strak en modern zijn. Mede door de goede en duidelijke input van de klant, sloegen we de spijker al vrij snel op zijn kop. Met als uitkomst een samenhangend geheel, representatief aan wat Eysing voor ogen had.

Unieke elementen die we onder andere op de website toegepast hebben, zijn een bredere homepage, zodat deze visueel meer ruimte inneemt alsook de GIF op de homepage die verandert van kleur. Daarnaast verandert de afbeelding van de motor op de productpagina wanneer er een andere kleur of zitting geselecteerd wordt. Zo ziet de bezoeker direct hoe de e-moped er uit komt te zien.

Resultaat

Het resultaat is een website waar niet alleen de klant, maar ook wij supertrots op zijn. Een moderne, professionele en strakke website waar beleving, klasse en luxe centraal staan. Een website die clean is en veel witruimte bevat, zonder dat het een saaie website wordt. Het leuke is dat Eysing op ‘electric moped’ op #1 rankt én dat ze na lancering van de nieuwe website en hun PF40 model veel media-aandacht genereerden.

Onze succesverhalen
waar we trots op zijn

Verdubbeling in organisch verkeer en een betere UX voor Merlijn Groep

Verdubbeling in organisch verkeer en een betere UX voor Merlijn Groep

De website van Merlijn bestaat al heel lang. Toch waren er flink wat dingen waar...

Hoe het weghalen van het euroteken zorgde voor 15% meer conversie bij Koffietje.nl

Hoe het weghalen van het euroteken zorgde voor 15% meer conversie bij Koffietje.nl

Voor Koffietje.nl hebben we een A/B test gedraaid om de invloed van het euroteken op...

Hoe Abena van 15.000 bezoekers per maand naar 45.000 is gegroeid

Hoe Abena van 15.000 bezoekers per maand naar 45.000 is gegroeid

Via haar netwerk is Manon in contact gekomen met Rob Basjes, directeur van Abena. Bij...

Boumij rankt top 3 met makelaar Den Bosch door opschonen linkprofiel

Boumij rankt top 3 met makelaar Den Bosch door opschonen linkprofiel

Boumij Makelaars is via het netwerk van Manon klant geworden bij Vizien. Hun doelstelling? Meer...

Organisch verkeer De Voordeligste Deurwaarder keer 3 in één jaar tijd

Organisch verkeer De Voordeligste Deurwaarder keer 3 in één jaar tijd

Jurgen en Manon kennen elkaar via een netwerkclub. Jurgen vertelde daar vol trots over hoe...

Nieuwsgierig?

Wil jij ook zo’n mooie, moderne én stijlvolle website als Eysing? Ook voor websites waar beleving centraal staat, ben je bij Vizien aan het juiste adres. Neem contact met ons op.

Neem contact op
Michelle de Klerk, Projectmanager
Michelle de Klerk Projectmanager
Geen bullshit, gewoon
goede search marketing?