Snel na het lanceren van de nieuwe site, constateerde Fusernet een forse toename van offerteaanvragen.

Mark Mulder

De opdracht.

In een notendop.

Fusernet Services had een verouderde website die niet schaalde. Het was tijd voor vernieuwing. Ook opereren ze in een B2B markt waar awareness heel belangrijk is. Niemand realiseert zich dat het toetsenbord van hun computer vies is, dus dat ze een probleem hebben.

Onze oplossing.

Zo doen we dat bij Vizien.

Stap 1: Website design

Bij het website design lag de focus op vernieuwing. Fusernet Services had een sterk verouderde website die niet schaalde. In het design hebben we meer nadruk gelegd op de juiste call to actions. En het op de goede manier in beeld brengen van deze call to actions. Met als resultaat een uniek en responsive design.

Stap 2: Website ontwikkeling

Naar aanleiding van het website design hebben we de daadwerkelijke website ontwikkeld. Een responsive website met open source WordPress. Een snel en stabiel CMS met alleen de voor Fusernet Services benodigde plug-ins.

Stap 3: SEO

Qua SEO zijn we begonnen met de keyword research. Omdat awareness in deze markt heel belangrijk is, zijn we vervolgens de autoriteit gaan vergroten door onderzoekdata en kennis te delen en te promoten. Met als doel het verkrijgen van links van autoritaire websites. Het resultaat? Een toename in organisch verkeer naar de website van Fusernet Services.

Stap 4: Content marketing

Dé manier om awareness bij bedrijven te creëren, te laten zien dat ze een probleem hebben, was het inzetten van creatieve content. Een onderzoek naar de hygiëne van winkelwagens konden we mooi vertalen en visualiseren in een infographic. Deze infographic is door bedrijven als Radio 538, Metro, Nu.nl en Glamour.nl opgepikt. En met succes, de impact van de infographic was een combinatie van verschillende dingen. Er was meer publiciteit, de naamsbekendheid werd vergroot, meer inkomende links en meer (tijdelijk) verkeer naar de website. Met als uiteindelijke resultaat een hogere online autoriteit.

Wat wij hebben ervaren in de samenwerking met Vizien is dat je adviseurs inhuurt met diepgaande kennis. Direct tijdens het intakegesprek werd duidelijk dat er deskundigen voor je werken die het hele proces actief meedenken. Al snel na het lanceren van onze nieuwe SEO ready website, constateerde Fusernet een forse toename van offerteaanvragen via de website. Kortom, wij bevelen Vizien van harte bij je aan.

Mark Mulder
Directeur Fusernet Services

Kopje koffie?

Een vrijblijvend gesprek tussen jou en ons.

Benieuwd wat Vizien voor jouw bedrijf kan betekenen? Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek tussen jou en ons. Onder het genot van een kopje koffie helpen we je graag met al je (online) marketingactiviteiten.

Glaasje wijn?

Een vrijblijvend gesprek tussen jou en ons.

Benieuwd wat Vizien voor jouw bedrijf kan betekenen? Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek tussen jou en ons. Onder het genot van een glaasje wijn helpen we je graag met al je (online) marketingactiviteiten.

Maak een afspraak