Contentmarketing: relevante & waardevolle content die raakt.

Van een overzichtelijke contentkalender tot het schrijven van pakkende teksten. Alles wat wij doen op het gebied van contentmarketing sluit aan bij de behoeften van jouw doelgroep. Zo doen we dat bij Vizien!

Wie is je doelgroep?

Bij contentmarketing is het belangrijk dat de content jouw doelgroep(en) aanspreekt. Voordat we daadwerkelijk teksten gaan schrijven of andere content creëren, brengen we jouw doelgroep in kaart. Want jouw doelgroep is op zoek naar waardevolle informatie. Ze zijn op zoek naar antwoorden op hun vragen, naar oplossingen voor hun problemen. En daar spelen we met de contentcreatie op in.

Vertrouwen

Je laat aan je doelgroep zien dat je ze begrijpt, dat je verstand van zaken hebt. Je bent er om ze te helpen. Je wint hun vertrouwen. Van bezoeker naar klant.

Online zichtbaarheid

Waarom is online zichtbaarheid vaak jouw doel? Je kunt nog zo’n geweldig product/dienst aanbieden, maar wanneer niemand het ziet, verkoop je niets.

Jouw contentmarketing uitbesteden?.

Wil je jouw contentmarketing liever uitbesteden aan een contentmarketing bureau? Neem dan contact met ons op. Want waar alles op het gebied van content, zoals SEO-teksten en social media, jou teveel tijd en energie kost, krijgen de contentspecialisten van Vizien hier juist energie van!

Wat onze tevreden klanten zeggen.

Waar we als team de meest energie van krijgen? Van een fijne samenwerking met elkaar en met onze klanten. Zo behalen we de mooiste resultaten. En die presenteren wij met trots!

Bekijk alle referenties
Nick van Vianen

Door middel van korte lijnen en sterke communicatie weet Vizien precies te raken waar je naar op zoek bent. Enkel een website bouwen is te kort door de bocht om de kracht van dit bedrijf aan te stippen. Het gaat om veel meer, het gaat om het waarom. Hoe de doelen te bereiken om succesvolle marketing online op te zetten, en daar echt voordeel uit te halen. De snelheid en kunde waarmee ze dit doen blijft na vele jaren gebruik te maken van hun diensten nog steeds verbazen.

Nick van Vianen

Bouwbedrijf Bodavi B.V.

Dennis Döll

Afgelopen jaar hebben wij een succesvolle internationale beurs gedraaid. We hebben gespard over mogelijkheden onze doelgroep kennis te laten maken met Chew Express. Door deze via diverse kanalen te benaderen, was de doelgroep al vóór de beurs geprikkeld. Een mooi voorbeeld hoe Vizien naast websites, ook een echte sparringspartner kan zijn.

Dennis Döll

Chew Express

Karien Bonenkamp

Wat ik fijn vind aan de samenwerking met Vizien is dat er persoonlijk contact is, ze zijn professioneel, maar wél met een vleugje humor. Dat vind ik erg belangrijk.

Karien Bonenkamp

Merlijn Groep

Bert van Doorn

Met Credion Maashorst hebben we te maken met uitdagende campagne-eisen in een hele specifieke branche. Vizien weet als geen ander deze vraagstukken te beantwoorden, zodat we op social media en op SEA gebied steeds wijzer worden en deze informatie zelfs bijdraagt aan onze eigen dienstverlening.

Bert van Doorn

Credion Maashorst

Thomas Vullings

Thomas Architecten maakt al vele jaren gebruik van de diensten van Vizien. Voor ons als architectenbureau is een sterk en mooi ontworpen website een must. De kracht van Vizien is dat men zich goed kan verplaatsen in de klant. Het team van Vizien is proactief en denkt mee in slimme en creatieve oplossingen. Dat zorgt voor een mooie samenwerking en een prachtig eindresultaat dankzij de input en veelzijdigheid van Vizien.

Thomas Vullings

Thomas Architecten

Karin van Zoggel

We zijn ontzettend trots op de samenwerking met Vizien, niet alleen als onze websitebouwer, maar ook als onze sparringspartner uit de online wereld. Steeds weer weten ze onze bijzondere vraagstukken juist te vertalen naar mogelijkheden en oplossingen. Samen ontwikkelen we steeds meer marketingmiddelen waar we met Loondesk heel erg blij mee zijn.

Karin van Zoggel

Loondesk

Veelgestelde vragen.

De minimale of maximale lengte van een SEO-tekst is afhankelijk van het soort tekst, maar ook van het type pagina. Probeer je hier alleen niet te veel aan vast te houden. Het doel van SEO-tekst is en blijft namelijk het informeren van lezers.


Lees meer

SEO-schrijven is het schrijven van inhoud met de bedoeling om op de eerste pagina van een zoekmachine, zoals Google, terecht te komen. Maar een goede SEO-tekst schrijf je in de eerste plaats voor je bezoekers.


Lees meer

Koffietje?

Ben jij op zoek naar een zoekmachine marketingbureau dat wél waarmaakt wat ze zeggen? Dan ben jij onze klant. Zin om samen te werken? Wij maken graag kennis met jou en je bedrijf.

Neem contact op
Lois Hoos, Commercieel officemanager
Lois Hoos Commercieel officemanager
Geen bullshit, gewoon
goede search marketing?