Contentmarketing strategie – creëer content die aansluit.

Een goede contentmarketing strategie is essentieel voor het succes van jouw contentmarketing. Met een strategie maak je altijd content die aantrekkelijk is voor je doelgroep.

De juiste content op het juiste moment

Tuurlijk, je kunt ervoor kiezen om in het wilde weg te schrijven, bloggen of om dagelijks wat op social media te posten. Maar is het niet veel slimmer om hier eerst goed over na te denken? Want wist je dat je met een goed doordachte contentmarketing strategie en een overzichtelijke contentkalender een stuk effectiever bent? Met een contentmarketing strategie weet je namelijk precies wat je moet creëren om de bezoeker in de verschillende fases van de customer journey aan te spreken. Altijd de juiste content op het juiste moment dus.

Een concrete houvast

Wanneer je kiest voor een contentmarketing strategie, kies je voor een concrete houvast. Een plan waarin staat wat je wanneer en voor wie gaat creëren.

Altijd de juiste content

Met een contentmarketing strategie zorg je voor altijd kloppende content. Waarom? Omdat jij van tevoren bepaald hebt wat het doel en wie de doelgroep van jouw content moet zijn.

Jouw contentmarketing strategie uitbesteden?.

Klinkt goed toch? Maar kun je bij het opzetten van jouw contentmarketing strategie wel wat hulp gebruiken? Neem dan contact met ons op. De contentspecialisten van Vizien staan te springen. Zij zorgen ervoor dat jouw contentmarketing strategie staat als een huis. Dat het klopt als een bus.

Wat onze tevreden klanten zeggen.

Waar we als team de meest energie van krijgen? Van een fijne samenwerking met elkaar en met onze klanten. Zo behalen we de mooiste resultaten. En die presenteren wij met trots!

Bekijk alle referenties
Thomas Vullings

Thomas Architecten maakt al vele jaren gebruik van de diensten van Vizien. Voor ons als architectenbureau is een sterk en mooi ontworpen website een must. De kracht van Vizien is dat men zich goed kan verplaatsen in de klant. Het team van Vizien is proactief en denkt mee in slimme en creatieve oplossingen. Dat zorgt voor een mooie samenwerking en een prachtig eindresultaat dankzij de input en veelzijdigheid van Vizien.

Thomas Vullings

Thomas Architecten

Nick van Vianen

Door middel van korte lijnen en sterke communicatie weet Vizien precies te raken waar je naar op zoek bent. Enkel een website bouwen is te kort door de bocht om de kracht van dit bedrijf aan te stippen. Het gaat om veel meer, het gaat om het waarom. Hoe de doelen te bereiken om succesvolle marketing online op te zetten, en daar echt voordeel uit te halen. De snelheid en kunde waarmee ze dit doen blijft na vele jaren gebruik te maken van hun diensten nog steeds verbazen.

Nick van Vianen

Bouwbedrijf Bodavi B.V.

Dennis Döll

Afgelopen jaar hebben wij een succesvolle internationale beurs gedraaid. We hebben gespard over mogelijkheden onze doelgroep kennis te laten maken met Chew Express. Door deze via diverse kanalen te benaderen, was de doelgroep al vóór de beurs geprikkeld. Een mooi voorbeeld hoe Vizien naast websites, ook een echte sparringspartner kan zijn.

Dennis Döll

Chew Express

Mark Boelens

Met Vizien hebben wij in korte tijd een super sterke website gebouwd en SEA en Social Media campagnes opgezet. Nu is de samenwerking sterker dan ooit en bekijken we maandelijks hoe we dingen nóg beter kunnen doen. We leren onze doelgroep steeds beter kennen en nemen beslissingen niet meer op basis van feiten en metingen.

Mark Boelens

BANVO

Bert van Doorn

Met Credion Maashorst hebben we te maken met uitdagende campagne-eisen in een hele specifieke branche. Vizien weet als geen ander deze vraagstukken te beantwoorden, zodat we op social media en op SEA gebied steeds wijzer worden en deze informatie zelfs bijdraagt aan onze eigen dienstverlening.

Bert van Doorn

Credion Maashorst

Karien Bonenkamp

Wat ik fijn vind aan de samenwerking met Vizien is dat er persoonlijk contact is, ze zijn professioneel, maar wél met een vleugje humor. Dat vind ik erg belangrijk.

Karien Bonenkamp

Merlijn Groep

Veelgestelde vragen.

De minimale of maximale lengte van een SEO-tekst is afhankelijk van het soort tekst, maar ook van het type pagina. Probeer je hier alleen niet te veel aan vast te houden. Het doel van SEO-tekst is en blijft namelijk het informeren van lezers.


Lees meer

SEO-schrijven is het schrijven van inhoud met de bedoeling om op de eerste pagina van een zoekmachine, zoals Google, terecht te komen. Maar een goede SEO-tekst schrijf je in de eerste plaats voor je bezoekers.


Lees meer

Wijntje?

Ben jij op zoek naar een zoekmachine marketingbureau dat wél waarmaakt wat ze zeggen? Dan ben jij onze klant. Zin om samen te werken? Wij maken graag kennis met jou en je bedrijf.

Neem contact op
Michelle de Klerk, Projectmanager
Michelle de Klerk Projectmanager
Geen bullshit, gewoon
goede search marketing?