Contentoptimalisatie: maak bestaande content waardevoller.

Je kunt jezelf nergens beter verstoppen dan op de tweede pagina van Google. Contentoptimalisatie zorgt ervoor dat je huidige content beter gaat scoren. Met als resultaat meer bezoekers en meer conversies.

Twee manieren van contentoptimalisatie

Contentoptimalisatie kent twee veel voorkomende manieren. Eén: content die weinig tot geen verkeer oplevert. Deze content gaan we verbeteren, zodat het beter vindbaar wordt voor de zoekmachine. Dit noemen we ook wel SEO contentoptimalisatie. Niet voor niets zijn contentoptimalisatie en SEO onlosmakelijk met elkaar verbonden. Twee: content die wel bezoekers oplevert, maar bezoekers die vervolgens niet converteren. Dan moeten we de conversiegerichtheid van de content verbeteren. De beste manier van contentoptimalisatie in jouw situatie is afhankelijk van het doel.

Google beloont ‘verse’ content

Het updaten en vernieuwen van oude content wordt echt gewaardeerd door je doelgroep en door Google. Logisch ook, want je wilt natuurlijk up-to-date content delen met je doelgroep.

De zoekintentie beantwoorden

Als je met jouw content de zoekintentie van je potentiële klant kan beantwoorden, heb je het goed voor elkaar. Je geeft antwoord op de zoekvraag en biedt je bezoekers houvast.

Meer weten over contentoptimalisatie?.

Ben je benieuwd naar de mogelijkheden van contentoptimalisatie voor jouw bedrijf? Of heb je vragen over de haalbaarheid van SEO contentoptimalisatie? Neem dan contact met ons op. Want om contentoptimalisatie succesvol toe te passen, is de nodige kennis vereist. En over die kennis mogen wij na ruim 15 jaar wel spreken.

Wat onze tevreden klanten zeggen.

Waar we als team de meest energie van krijgen? Van een fijne samenwerking met elkaar en met onze klanten. Zo behalen we de mooiste resultaten. En die presenteren wij met trots!

Bekijk alle referenties
Thomas Vullings

Thomas Architecten maakt al vele jaren gebruik van de diensten van Vizien. Voor ons als architectenbureau is een sterk en mooi ontworpen website een must. De kracht van Vizien is dat men zich goed kan verplaatsen in de klant. Het team van Vizien is proactief en denkt mee in slimme en creatieve oplossingen. Dat zorgt voor een mooie samenwerking en een prachtig eindresultaat dankzij de input en veelzijdigheid van Vizien.

Thomas Vullings

Thomas Architecten

Dennis Döll

Afgelopen jaar hebben wij een succesvolle internationale beurs gedraaid. We hebben gespard over mogelijkheden onze doelgroep kennis te laten maken met Chew Express. Door deze via diverse kanalen te benaderen, was de doelgroep al vóór de beurs geprikkeld. Een mooi voorbeeld hoe Vizien naast websites, ook een echte sparringspartner kan zijn.

Dennis Döll

Chew Express

Nick van Vianen

Door middel van korte lijnen en sterke communicatie weet Vizien precies te raken waar je naar op zoek bent. Enkel een website bouwen is te kort door de bocht om de kracht van dit bedrijf aan te stippen. Het gaat om veel meer, het gaat om het waarom. Hoe de doelen te bereiken om succesvolle marketing online op te zetten, en daar echt voordeel uit te halen. De snelheid en kunde waarmee ze dit doen blijft na vele jaren gebruik te maken van hun diensten nog steeds verbazen.

Nick van Vianen

Bouwbedrijf Bodavi B.V.

Mark Boelens

Met Vizien hebben wij in korte tijd een super sterke website gebouwd en SEA en Social Media campagnes opgezet. Nu is de samenwerking sterker dan ooit en bekijken we maandelijks hoe we dingen nóg beter kunnen doen. We leren onze doelgroep steeds beter kennen en nemen beslissingen niet meer op basis van feiten en metingen.

Mark Boelens

BANVO

Bert van Doorn

Met Credion Maashorst hebben we te maken met uitdagende campagne-eisen in een hele specifieke branche. Vizien weet als geen ander deze vraagstukken te beantwoorden, zodat we op social media en op SEA gebied steeds wijzer worden en deze informatie zelfs bijdraagt aan onze eigen dienstverlening.

Bert van Doorn

Credion Maashorst

Karin van Zoggel

We zijn ontzettend trots op de samenwerking met Vizien, niet alleen als onze websitebouwer, maar ook als onze sparringspartner uit de online wereld. Steeds weer weten ze onze bijzondere vraagstukken juist te vertalen naar mogelijkheden en oplossingen. Samen ontwikkelen we steeds meer marketingmiddelen waar we met Loondesk heel erg blij mee zijn.

Karin van Zoggel

Loondesk

Veelgestelde vragen.

De minimale of maximale lengte van een SEO-tekst is afhankelijk van het soort tekst, maar ook van het type pagina. Probeer je hier alleen niet te veel aan vast te houden. Het doel van SEO-tekst is en blijft namelijk het informeren van lezers.


Lees meer

SEO-schrijven is het schrijven van inhoud met de bedoeling om op de eerste pagina van een zoekmachine, zoals Google, terecht te komen. Maar een goede SEO-tekst schrijf je in de eerste plaats voor je bezoekers.


Lees meer

Wijntje?

Ben jij op zoek naar een zoekmachine marketingbureau dat wél waarmaakt wat ze zeggen? Dan ben jij onze klant. Zin om samen te werken? Wij maken graag kennis met jou en je bedrijf.

Neem contact op
Lois Hoos, Commercieel officemanager
Lois Hoos Commercieel officemanager
Geen bullshit, gewoon
goede search marketing?