Kalender.

Begin met het opstellen van een e-mail- of contentkalender. Wat moet er wanneer en hoe verteld worden?

Vormgeving.

Het uiterlijk van je e-mail uiting is belangrijk. Deze moet herkenbaar zijn voor de doelgroep.

Content.

Het verzamelen van input en het opstellen van content naar aanleiding van de eerder opgestelde content kalender.

Meetbaar.

Ook bij e-mail marketing is performance van belang. Inzichtelijk maken wat dit kanaal je daadwerkelijk oplevert.

E-mail marketing.

Interactief en meetbaar.

E-mail marketing is een vorm van direct marketing waarbij (potentiële) klanten door middel van een e-mail direct benaderd worden. Maar niet elke e-mail die verstuurd wordt, valt onder de noemer e-mail marketing. Het is e-mail marketing wanneer het doel is om nieuwe klanten te werven, bestaande klanten te overtuigen te kopen of een vorm van relatiebeheer.

E-mail marketing is een krachtige marketingtool die goedkoop, interactief, meetbaar en eenvoudig in te zetten is. Wil je voor jouw bedrijf ook e-mail marketing campagnes inzetten voor het genereren van meer omzet en meer winst? Schakel dan de professionele e-mail marketeers van Vizien in. Zij helpen u graag met het bedenken van de juiste strategie tot de daadwerkelijke invulling van een e-mail.

Metdrank.nl
Bekijk de case
Fusernet Services
Bekijk de case

Kopje koffie?

Een vrijblijvend gesprek tussen jou en ons.

Benieuwd wat Vizien voor jouw bedrijf kan betekenen? Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek tussen jou en ons. Onder het genot van een kopje koffie helpen we je graag met al je (online) marketingactiviteiten.

Glaasje wijn?

Een vrijblijvend gesprek tussen jou en ons.

Benieuwd wat Vizien voor jouw bedrijf kan betekenen? Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek tussen jou en ons. Onder het genot van een glaasje wijn helpen we je graag met al je (online) marketingactiviteiten.

Maak een afspraak