Google Shopping adverteren – bereik de juiste klanten met je producten.

Google Shopping is één van de meest interessante vormen van online adverteren wanneer je een webshop hebt. Realiseer meer verkopen via jouw webshop door een perfecte Google Shopping campagne van Vizien!

Wanneer is een Google Shopping campagne interessant?

Het doel van een Google Shopping campagne is natuurlijk een zo hoog mogelijk rendement behalen. Maar waar moet je, om een hoger rendement te behalen, allemaal rekening mee houden? De basis van het succes van je Google Shopping campagne is de productfeed. Hierin staat alle relevante informatie over je assortiment. Google stelt wel een aantal eisen aan de productfeed, voordat deze gebruikt kan worden voor Google Shopping. De uiteindelijke zichtbaarheid van je Google Shopping advertentie hangt af van je budget, de biedingen die je instelt en de kwaliteit van de productfeed en van je website. Lastig? De specialisten van Vizien helpen je graag met online adverteren.

Een hogere CTR

Google Shopping advertenties staan bovenaan in de zoekresultaten van Google. Het is vooral interessant omdat advertenties visueel afwijken en dus opvallen ten opzichte van de andere resultaten.

Betere kwaliteit leads

Tijdens het zoeken in Google kunnen mensen, mede dankzij Google Shopping, al een aankoopbeslissing nemen. Wanneer ze op jouw advertentie klikken en naar jouw webshop gaan, is de kans op een aankoop groot.

Benieuwd naar de mogelijkheden van Google Shopping?.

Ben je benieuwd naar de mogelijkheden van adverteren in Google Shopping? Wil jij ook de juiste klanten voor jouw producten bereiken? Neem dan contact met ons op. Bij Vizien is Google Shopping bijna altijd een vast onderdeel bij online adverteren. Google Shopping adverteren is namelijk een onderdeel van Google Ads.

Wat onze tevreden klanten zeggen.

Waar we als team de meest energie van krijgen? Van een fijne samenwerking met elkaar en met onze klanten. Zo behalen we de mooiste resultaten. En die presenteren wij met trots!

Bekijk alle referenties
Thomas Vullings

Thomas Architecten maakt al vele jaren gebruik van de diensten van Vizien. Voor ons als architectenbureau is een sterk en mooi ontworpen website een must. De kracht van Vizien is dat men zich goed kan verplaatsen in de klant. Het team van Vizien is proactief en denkt mee in slimme en creatieve oplossingen. Dat zorgt voor een mooie samenwerking en een prachtig eindresultaat dankzij de input en veelzijdigheid van Vizien.

Thomas Vullings

Thomas Architecten

Karien Bonenkamp

Wat ik fijn vind aan de samenwerking met Vizien is dat er persoonlijk contact is, ze zijn professioneel, maar wél met een vleugje humor. Dat vind ik erg belangrijk.

Karien Bonenkamp

Merlijn Groep

Karin van Zoggel

We zijn ontzettend trots op de samenwerking met Vizien, niet alleen als onze websitebouwer, maar ook als onze sparringspartner uit de online wereld. Steeds weer weten ze onze bijzondere vraagstukken juist te vertalen naar mogelijkheden en oplossingen. Samen ontwikkelen we steeds meer marketingmiddelen waar we met Loondesk heel erg blij mee zijn.

Karin van Zoggel

Loondesk

Dennis Döll

Afgelopen jaar hebben wij een succesvolle internationale beurs gedraaid. We hebben gespard over mogelijkheden onze doelgroep kennis te laten maken met Chew Express. Door deze via diverse kanalen te benaderen, was de doelgroep al vóór de beurs geprikkeld. Een mooi voorbeeld hoe Vizien naast websites, ook een echte sparringspartner kan zijn.

Dennis Döll

Chew Express

Bert van Doorn

Met Credion Maashorst hebben we te maken met uitdagende campagne-eisen in een hele specifieke branche. Vizien weet als geen ander deze vraagstukken te beantwoorden, zodat we op social media en op SEA gebied steeds wijzer worden en deze informatie zelfs bijdraagt aan onze eigen dienstverlening.

Bert van Doorn

Credion Maashorst

Mark Boelens

Met Vizien hebben wij in korte tijd een super sterke website gebouwd en SEA en Social Media campagnes opgezet. Nu is de samenwerking sterker dan ooit en bekijken we maandelijks hoe we dingen nóg beter kunnen doen. We leren onze doelgroep steeds beter kennen en nemen beslissingen niet meer op basis van feiten en metingen.

Mark Boelens

BANVO

Wijntje?

Ben jij op zoek naar een zoekmachine marketingbureau dat wél waarmaakt wat ze zeggen? Dan ben jij onze klant. Zin om samen te werken? Wij maken graag kennis met jou en je bedrijf.

Neem contact op
Lois Hoos, Commercieel officemanager
Lois Hoos Commercieel officemanager
Geen bullshit, gewoon
goede search marketing?