Vizien

Online adverteren: vergroot je online zichtbaarheid.

Online adverteren kan op duizend-en-één verschillende manieren. Als de specialist in search marketing weten wij van Vizien als geen ander wat de beste manier voor jouw bedrijf, jouw markt en jouw strategie is.

Welke kanalen zijn het meest geschikt?

Niet alleen de mogelijkheden van online adverteren zijn eindeloos, maar ook het aantal kanalen. Welke kanalen het meest geschikt zijn voor jouw bedrijf, jouw product of jouw dienst, is afhankelijk van in welke markt je opereert en wat je doelstellingen en wensen zijn. Onze advertising specialist kijkt samen met jou naar de mogelijkheden en bijbehorende voor- en nadelen binnen onder andere adverteren in Google (Google Ads en Google Shopping) en adverteren op social media (Facebook, Instagram en LinkedIn).

Controle over de kosten

Bij online adverteren houd je de volledige controle over de kosten, omdat het mogelijk is om een maximum dag- of maandbudget in te stellen. Je betaalt dus nooit meer dan wat je hebt ingesteld als maximum bedrag.

Doelgericht adverteren

Online adverteren biedt de mogelijkheid om doelgerichter te adverteren dankzij alle targeting-mogelijkheden. Dit op basis van interesses, intentie, geografische en demografische gegevens van je doelgroep.

Benieuwd of online adverteren bij jouw bedrijf past?.

Wij snappen het als je door de bomen het bos niet meer ziet. Ben je benieuwd of online adverteren bij jouw bedrijf en jouw product/dienst past? Denk je dat jouw huidige campagnes nog beter kunnen presteren? Of wil je graag meer weten wat wij op het gebied van online adverteren voor je kunnen betekenen? Neem dan contact met ons. Vizien is niet voor niets al meer dan 15 jaar dé specialist op het gebied van search marketing.

Wat onze tevreden klanten zeggen.

Waar we als team de meest energie van krijgen? Van een fijne samenwerking met elkaar en met onze klanten. Zo behalen we de mooiste resultaten. En die presenteren wij met trots!

Bekijk alle referenties
Mark Boelens

Met Vizien hebben wij in korte tijd een super sterke website gebouwd en SEA en Social Media campagnes opgezet. Nu is de samenwerking sterker dan ooit en bekijken we maandelijks hoe we dingen nóg beter kunnen doen. We leren onze doelgroep steeds beter kennen en nemen beslissingen niet meer op basis van feiten en metingen.

Mark Boelens

BANVO

Karien Bonenkamp

Wat ik fijn vind aan de samenwerking met Vizien is dat er persoonlijk contact is, ze zijn professioneel, maar wél met een vleugje humor. Dat vind ik erg belangrijk.

Karien Bonenkamp

Merlijn Groep

Dennis Döll

Afgelopen jaar hebben wij een succesvolle internationale beurs gedraaid. We hebben gespard over mogelijkheden onze doelgroep kennis te laten maken met Chew Express. Door deze via diverse kanalen te benaderen, was de doelgroep al vóór de beurs geprikkeld. Een mooi voorbeeld hoe Vizien naast websites, ook een echte sparringspartner kan zijn.

Dennis Döll

Chew Express

Karin van Zoggel

We zijn ontzettend trots op de samenwerking met Vizien, niet alleen als onze websitebouwer, maar ook als onze sparringspartner uit de online wereld. Steeds weer weten ze onze bijzondere vraagstukken juist te vertalen naar mogelijkheden en oplossingen. Samen ontwikkelen we steeds meer marketingmiddelen waar we met Loondesk heel erg blij mee zijn.

Karin van Zoggel

Loondesk

Bert van Doorn

Met Credion Maashorst hebben we te maken met uitdagende campagne-eisen in een hele specifieke branche. Vizien weet als geen ander deze vraagstukken te beantwoorden, zodat we op social media en op SEA gebied steeds wijzer worden en deze informatie zelfs bijdraagt aan onze eigen dienstverlening.

Bert van Doorn

Credion Maashorst

Veelgestelde vragen.

SEO en SEA zorgen er allebei voor dat je hoger in de zoekresultaten van de zoekmachines komt te staan. Maar er bestaat wel degelijk een verschil tussen SEO en SEA. Om het verschil tussen SEO en SEA uit te kunnen leggen, is het eerst belangrijk om te weten wat SEO en wat SEA nou eigenlijk is.


Lees meer

Google Ads biedt enerzijds de mogelijkheid om te adverteren op het zoeknetwerk en anderzijds om te adverteren op het display netwerk. Het grootste verschil is dat je met het zoeknetwerk uitsluitend gebruik kunt maken van tekst, terwijl je met het display netwerk ook gebruik kunt maken van beeld.


Lees meer

Ervaring leert dat de gemiddelde kosten voor het adverteren op LinkedIn relatief hoog liggen. Maar, daar staat tegenover dat de kwaliteit van de leads vaak een stuk hoger ligt dan leads via andere online advertentiekanalen.


Lees meer

Gerelateerde blogs.

Koffietje?

Ben jij op zoek naar een zoekmachine marketingbureau dat wél waarmaakt wat ze zeggen? Dan ben jij onze klant. Zin om samen te werken? Wij maken graag kennis met jou en je bedrijf.

Neem contact op
Manon van den Beuken, Founder & Commercieel directeur
Manon van den Beuken Founder & Commercieel directeur