Online adverteren kan op duizend-en-één verschillende manieren. Als de specialist in search marketing weten wij van Vizien als geen ander wat de beste manier voor jouw bedrijf, jouw markt en jouw strategie is.
Veel ondernemers vragen zich af of online adverteren wel de moeite waard is. Het antwoord hierop is bijna altijd ja. Het maakt niet uit of jouw bedrijf al jaren bestaat of dat je net gestart bent, of het om een groot bedrijf of een mkb-bedrijf gaat: online adverteren is één van de beste manieren om aandacht te krijgen en nieuwe klanten aan te trekken.
Online adverteren biedt veel voordelen. Eén van de grootste voordelen is dat er altijd wijzigingen aangebracht kunnen worden, ook in lopende advertentiecampagnes. Evalueren en bijstellen waar nodig dus. Gaat het om een tijdelijke actie? Geen probleem, want een advertentie kan ook een dag, week of maand lopen. Online adverteren is snel schakelen. En, zet je online adverteren op de goede manier in, dan sta je, in tegenstelling tot SEO, direct bovenaan. Interessant toch?
Neem contact opNiet alleen de mogelijkheden van online adverteren zijn eindeloos, maar ook het aantal kanalen. Welke kanalen het meest geschikt zijn voor jouw bedrijf, jouw product of jouw dienst, is afhankelijk van in welke markt je opereert en wat je doelstellingen en wensen zijn. Onze advertising specialist kijkt samen met jou naar de mogelijkheden en bijbehorende voor- en nadelen binnen onder andere adverteren in Google (Google Ads en Google Shopping) en adverteren op social media (Facebook, Instagram en LinkedIn).
Bij online adverteren houd je de volledige controle over de kosten, omdat het mogelijk is om een maximum dag- of maandbudget in te stellen. Je betaalt dus nooit meer dan wat je hebt ingesteld als maximum bedrag.
Online adverteren biedt de mogelijkheid om doelgerichter te adverteren dankzij alle targeting-mogelijkheden. Dit op basis van interesses, intentie, geografische en demografische gegevens van je doelgroep.
Wij snappen het als je door de bomen het bos niet meer ziet. Ben je benieuwd of online adverteren bij jouw bedrijf en jouw product/dienst past? Denk je dat jouw huidige campagnes nog beter kunnen presteren? Of wil je graag meer weten wat wij op het gebied van online adverteren voor je kunnen betekenen? Neem dan contact met ons. Vizien is niet voor niets al meer dan 15 jaar dé specialist op het gebied van search marketing.
Waar we als team de meest energie van krijgen? Van een fijne samenwerking met elkaar en met onze klanten. Zo behalen we de mooiste resultaten. En die presenteren wij met trots!
Bekijk alle referentiesSEO en SEA zorgen er allebei voor dat je hoger in de zoekresultaten van de zoekmachines komt te staan. Maar er bestaat wel degelijk een verschil tussen SEO en SEA. Om het verschil tussen SEO en SEA uit te kunnen leggen, is het eerst belangrijk om te weten wat SEO en wat SEA nou eigenlijk is.
Google Ads biedt enerzijds de mogelijkheid om te adverteren op het zoeknetwerk en anderzijds om te adverteren op het display netwerk. Het grootste verschil is dat je met het zoeknetwerk uitsluitend gebruik kunt maken van tekst, terwijl je met het display netwerk ook gebruik kunt maken van beeld.
Ervaring leert dat de gemiddelde kosten voor het adverteren op LinkedIn relatief hoog liggen. Maar, daar staat tegenover dat de kwaliteit van de leads vaak een stuk hoger ligt dan leads via andere online advertentiekanalen.
Ben jij op zoek naar een zoekmachine marketingbureau dat wél waarmaakt wat ze zeggen? Dan ben jij onze klant. Zin om samen te werken? Wij maken graag kennis met jou en je bedrijf.
Neem contact op