Werkwijze.

Bij ons geen standaarden die één voor één afgewerkt worden. Vizien staat voor maatwerk. Wat jij als klant nodig hebt om jouw doelen te behalen, daar passen wij onze werkwijze op aan. Zo doen we dat bij Vizien!

Fase 0: Aanwezig

Het controleren, realiseren of verbeteren van een website of webshop

Om überhaupt online vindbaar te zijn, is het van belang om eerst online aanwezig te zijn. Beschikt jouw bedrijf eigenlijk al over een website? Zo ja, is deze website zo ingericht dat de zoekmachine hem kan indexeren? Of zijn er nog verbeterpunten waar aan gewerkt kan worden? Deze fase vormt, samen met de volgende fase, de basis van je website. Hoe beter deze basis is, des te meer resultaten we kunnen behalen.

Fase 2: Prestatiegericht

Prestatiegerichte marketing op basis van bepaalde KPI’s en doelen

Is de fundering van de online zichtbaarheid gelegd? Dan gaan we in deze fase nog een stap verder. Wat zijn jouw doelen met betrekking tot je website? En welke KPI’s kunnen we formuleren? Deze prestatie-indicatoren zijn van belang bij prestatiegerichte marketing. Om met prestatiegerichte marketing aan de slag te gaan, zijn data erg belangrijk. Aan hand van data bekijken we namelijk of we de juiste koers bepaald hebben. In deze fase tillen we jouw contentmarketing naar een nog hoger niveau, zetten we Google Shopping of remarketing in, gaan we aan de slag met e-mailmarketing en zetten we stappen op het gebied van conversie optimalisatie. Wat we qua diensten uiteindelijk inzetten, is wederom afhankelijk van jouw doelgroep, doelen en KPI’s én van wat wij denken dat haalbaar is.

Fase 4: Retentie

Het vergroten van herhalingsaankopen en terugkerende klanten

In deze fase maken we van jouw klanten ambassadeurs. Jouw klant wordt jouw fan. Terugkerende klanten en het vergroten van herhalingsaankopen is voor elk bedrijf belangrijk. We gaan in deze fase aan de slag met het verbeteren van de klantervaring door bijvoorbeeld een customer loyalty programma en e-mailmarketing. Ook stellen we alles in werking om de orderwaarde te vergroten.

Benieuwd naar onze manier van werken?.

Hebben we je interesse weten te wekken? Ben je benieuwd wat onze manier van werken voor jouw onderneming kan betekenen? Neem dan contact met ons op. Wij maken graag kennis met jou en jouw bedrijf.

Wijntje?

Ben jij op zoek naar een zoekmachine marketingbureau dat wél waarmaakt wat ze zeggen? Dan ben jij onze klant. Zin om samen te werken? Wij maken graag kennis met jou en je bedrijf.

Neem contact op
Manon van den Beuken, Founder & Commercieel directeur
Manon van den Beuken Founder & Commercieel directeur
Geen bullshit, gewoon
goede search marketing?